12 kwi 2012

Charles Manson pozostaje w więzieniu.


Charles Manson pozostaje w więzieniu.

Komisja rozpatrująca wniosek wydała decyzję odmowną. Manson nie był osobiście na posiedzeniu i był reprezentowany przez adwokata.

Kolejne przesłuchanie w sprawie ułaskawienia przysługiwać mu będzie za 15 lat. Jeśli dożyje będzie miał wówczas 92 lata.

Podstawową przyczyna decyzji zespołu orzekającego było coś co Manson sam powiedział ostatnio do jednego z więziennych psychologów:
"Jestem wyjątkowy. Nie jestem jak jakiś przeciętny więzień. Spędziłem moje życie w więzieniu. Posłałem pięcioro ludzi do grobu. Jestem bardzo niebezpiecznym facetem".

Administracja więzienia odczytała długa listę przewin Mansona w tym ostatnio próbę wykonania i posiadania broni za co spędził w izolowanej celi 15 miesięcy.

"Jest oczywiste gdy spojrzy się na rejestr postępków Pana Mansona że w dalszym ciągu pozostaje on groźny dla społeczeństwa" powiedział prokurator okręgowy Patrick Sequeira, optujący za odmową ułaskawienia.

xxx_______________________________________________xxx

Wasze dzieci są takie jakie je sprawiliście … Te dzieci, które przyszły do was z nożami, są waszymi dziećmi. To wy ich nauczyliście. Ja ich nie nauczyłem. Po prostu pomogłem im dorosnąć … Możecie zwalić winę na mnie, ale ja jestem tylko tym, co jest w każdym z was ukryte. Mój ojciec jest waszym systemem … Jestem tylko tym co ze mną uczyniliście. Jestem waszym odbiciem."Charles Manson.