26 kwi 2009

David Duke uwolniony z aresztu


Tak, jestem wolny, przynajmniej na razie.

Oburzenie wielu obywateli Czech, a nawet mediów po moim aresztowaniu skłoniły władze do uwolnienia mnie z aresztu dziś wcześnie rano. Po zaledwie trzech godzinach snu piszę do Was te słowa.

Zarzuty były oczywiście, jak zwykle podejrzane. Zostałem zaproszony to Republiki Czeskiej aby wygłosić mowę na jednym z najstarszych i najbardziej znanych uniwersytetów w Europe, Uniwersystet Karola w Czechach. Uniwersytet słynie również z faktu, że został założony przez bohaterskich Czechów jak Jan Hus, który nie obawiał się mówić prawdę i wierzył, że propagowanie prawdy jest jedną z najważniejszych spraw jakie człowiek powinnien robić w swoim życiu, nawet, gdy kosztuje go to jego wolność i życie. Ten człowiek stał się bohaterem narodowym Czechów.

Wszyscy ci, którzy czytają ten materiał wiedzą, że ja nie chcę dyskryminacji żadnej grupy etnicznej, rasy, czy religii, a jedynie wierzę, że Europejczycy mają prawo to zachowania swoich ojczyzn, i że nasze władze powinny służyć swoim obywatelom, a nie międzynarodowej, globalistycznej syjonistycznej matrycy władzy finansowej i politycznej. Nie jestem człowiekiem zaprzeczającym okropnościom, które dotknęły Żydów podczas drugiej wojny światowej, ale jestem mocno przekonany, że wolność słowa w każdym temacie jest podstawowym i uniwersalnym prawem każdego człowieka.

Moje wykłady w Czechach nie dotyczyły w ogóle sprawy Holokaustu, ale zaskakująca jest ciągła koncentracja mediów na tym zagadnieniu, biorąc pod uwagę fakt, że bolszewicy zabili, torturowali i skrzywdzili dziesiątki milionów ludzi. Nigdy nie wypowiadam się na temat Holokaustu, poza zwróceniem uwagi na fakt, że to obraza praw człowieka, że tyle osób jest więzionych jedynie za posiadanie innej opinii na temat wydarzeń historycznych.

Miałem wygłosić mowę na temat wpływu Izraela na politykę Ameryki i Europy i międzynarodowych syjonistycznych organizacji finansowych, które doprowadziły Amerykę i resztę świata do finansowej zapaści, o dominacji globalistów i niekończącej się wojnie.

Teraz trwają przygotowania do kolejnej potwornej, katastrofalnej w konsekwencjach wojny z Iranem.

To dla tego syjonistyczne grupy ekstremistów pracują nad tym, by moje idee i przesłanie nie dotarło do obywateli Czech i świata.

Zrobiłem niezliczoną ilośc wywiadów z powodu tego niezasłużonego aresztowania, więc w tem sposób docieramy do milionów ludzi, zarówno w Czechach, jak i na świecie, do których w innym przypadku moja wiadomość nie dotarłaby.

Miałem szczęście z powodu wspaniałych adwokatów, ale chociaż jestem w tej chwili wolny, musimy być przygotowani na jakikolwiek atak na moją wolnośc i prawa Europejczyków do usłyszenia uzasadnionych idei, jakie propaguję. Z pewnością nie jestem winny złamania prawa czeskiego, w jego literze i duchu.

Aby zapobiec takim sytuacjom potrzebujemy wsparcia finansowego, by wzmocnic możliwości obrony prawnej. Mam nadzieję, że moi zwolennicy wspomogą nas dotacjami, bym mógł kontynuować tą niezbędną pracę w jaką wkładam wszelkie moje starania dla dobra Europejczyków.

Na stronie www.davidduke.com jest możliwość wsparcia mnie, bym mógł na wolności kontynuować pracę dla naszej wspólnej sprawy.

Za: "http://pl.altermedia.info/?p=1197"